14 May 2012

PENGKISAHAN SEJARAH [part 1]

Assalamualaikum and Heyya!

Nak story sikit pasal satu aktiviti yang aku join dekat sekolah..
ok,aktiviti ni memang yang paling DAEBAK! (hebat) gilerst yang pernah aku join..

so,siapa pernah dengar pasal PENGKISAHAN SEJARAH?
siapa yang tak tahu tu,pengkisahan sejarah ni sebenarnya macam drama sejarah laa..
so,krew untuk satu pementasan drama ni ada 15 orang tapi pelakon dia limit 5 orang je..tak lebih tak kurang..
nak dijadikan cerita,sekolah aku SMK ISKANDAR  SHAH tercinta tu pon join la bendalah ni..
kitorang buat tajuk Dato' Maharaja Lela..
sesetengah orang pikir bila dengar je drama sejarah ni,mesti diorang rasa
"alaa,macam budak sekolah rendah je nak drama bagai"
tak pun "pe benda la..cikai je bukan susah pon nak buat"

tapi wa cakap sama lu aaa..memang adventure beb!
susahlah jugak gamaknye..
kadang-kadang buntu jugak idea nak jadikan pementasan kitorang ni lagi menarik

tapi alhamdulillah,
kitorang antara sekolah yang layak jadi wakil daerah ke peringkat negeri.. :))











 Nampak tak muka diorang yang happy giler tuu..
ni gambar sebelum bertanding..sekolah 1st yang datang la katakan..
sekolah kitorang datang awal giler..
ada laa awal dalam sejam setengah macam tuu...
awal takk... =..=

 aku macam anak kena pinggir dengan adik beradik dia yang lain =__=''


 muka masing-masing nak happy jee..
padahal dalam hati dedau giler..
nak-nak yang jadi pelakon tuuu




MUKA KITORANG YANG BERTAMBAH HAPPY SEBAB 
KITORANG LAYAK MASUK PERINGKAT NEGERI..
penat beb nak buat bendalah tu semua bagai,mau  tak happy nyee..







 nampak tak muka cikgu aku yang dah penat tu...
haha,tak sempat nak smile budak tu dak tangkap..

and this is all of us..
penat tolak tepi..
yang penting sweet moments macam ni kena tangkap jugak ;)

untuk fatynn,ko nampak tak gambar ni semua,aku besarkan demi ko...harharhar

thanks to yusra for those pics :)

TO BE CONTINUED......

No comments:

Post a Comment

What do you think?