8 August 2012

TETIBE??

Assalamualaikum and Heyya!

Aku tak tau apa yang aku nak sebenarnya.
Aku ni jenis orang yang tak kenal diri sendiri.
Selalunya aku tau apa yang aku benci dan tak suka.Tapi jarang-jarang tau benda yang aku suka.

Aku senang dibuai perasaan kalau tengah leka buat something.
Yang selalunya bila aku tengok artwork orang lain yang superb melukis anime.
And for sure lebih selalu, bila baca blog kengkawan aku.

Aku rasa skill aku karang esei dah semakin tumpul.
Hari tu, perenggan isi aku kena tendang.
 I'll work harder.

Aku suka vanilla.
Kureng suka coklat.

Teringat novel My Angel yang aku pernah baca.
Budak tu sentiasa ada orang yang akan jadi pembimbing dalam hidup dia..
The one yang akan bagi dia nasihat,bagi dia galakan..
Bila dia tersasar, 'Angel' dia akan bantu dia.
Tapi yang paling penting for sure lah usaha dia untuk berjaya.

Novel tu buat aku teringat dekat kawan-kawan aku GIGS0610
Time duduk hostel dulu,diorang lah 'Angel' buat aku :)
No need to mention siapa yang selalu jadi 'Angel' aku sebab orang tu sentiasa di hati aku.
Well,for sure and no need to hesistate.. 
GIGS0610 memang sentiasa dalam hati dan fikiran aku..cewwah :P

 Hope that someday i'll find someone who'll hold my hand (the halal one for me if he's a guy) and tell me,

" Just do what you think it's right coz you know that I'll be beside you " 

" Whenever you are wrong, I'll correct you "

" Whenever you are right but you think you are wrong,I'll remind you "

" And whenever you need me,please remember that, 
I'll always there for you even though I'm far far away from you "

" Because I wanna be with you through thick and thin "

Wahh! tak sangka aku boleh karang macam ni ...
But the one thing that I know and I want you to know,
semua ni adalah IKHLAS from the bottom of ma heart


yaa~ Life is a journey..
Tetiba je termasuk mood Blues la pulak.

Assalamualaikum and Cherioo~

No comments:

Post a Comment

What do you think?