1 September 2012

BIRTHDAY PARTY 6A2 '12


Assalamualaikum and Heyya!

Sebenarnya aku kebosanan dan kecapekkan.
capek=penat,kecapekkan=kepenatan *OhMyIndon!
Whatever lah.lagipon cerita cerekarama hari ni bosan.

Beberapa bulan sebelum bulan puasa,
Kelas aku iaitu 6A2 ada buat party kecil-kecilan.
Ahah,sebut party baru grand sikit.Sikit jelah pon.HAHA

Makanan di sponsor oleh mereka yang sudi aje.
Lagipon buat birthday party reringan je.
Yang paling penting,Cikgu Mai-mun-ah.HAHA *what so funny huh?
Cikgu Maimunah belanja kek Secret Recipe.



Dimulakan dengan Bismillah.
Karipap yang Hidayah bawak memang ondai sedapnya~


Makan memang penting tapi ambik gambar pon penting jugak ;D



Sesedap semua makanan.


Us with Pn.Maimunah,our Malay Language teacher :)


Yang dalam plastik hitam tu bukan sampah tapi makanan.


Piranha-piranha menyerang!!
 AHAKS! ;P






Yang begegau dalam gambar tu memang perangai macam tu.
Ok,ok.Yang gambar diorang ta begegau tu pon sama je perangai.HAHA


Thanks to eveghibody :)
And massive thank you to Pn.Mai :))

~cheerio~

2 comments:

  1. sikitnya lelaki dalam satu kelas

    ReplyDelete
  2. Haah,budak lelaki kelas sebelah lagi sikit. sorang je.

    ReplyDelete

What do you think?