17 September 2012

Lately

Assalamualaikum and Heyya!


Apesal ko comel sangat?!


Lately ni,emosi selalu tak stabil.
Tapi betul ke lately ni je?
Hmm,tetiba aku terpikir pulak yang ada budak lelaki batch aku cakap aku ni emosi tak stabil.
Yang pasti,dia tak cakap macam tu depan aku.
Kalau dia cakap depan aku memang time tu jugak aku seligi dia.

Agaknya aku belum biasa kot kawan dengan diorang.
Hmmm.banyak mengeluh lah aku ni.
Lack of confident ke aku ni?

Kang over-confident susah pulak.
Ape-ape je lah.

Ouh,teringat pulak time dulu-dulu.
Dulu-dulu aku kalau aku terbaca artikel kemalangan dalam surat khabar.
Then,kemalangan tu pulak  melibatkan mangsa yang berwajah tampan @ cantik.
Mesti aku terpikir macam ni 
"Hilang lah seorang jejaka tampan @ gadis ayu dalam dunia ini."

Pergh! Nampak tak ke-cetek-kan  mentaliti aku time tu.
Niat time tu nak bergurau je dengan kengkawan.
Tapi,sebenarnya aku tak patut pon buat macam tu.

Sebab ajal dan maut ni mana kira rupa paras seseorang tu.
(ajal dan maut tu,kan sama makna.Kenapa orang selalu sebut camtu ek?)

Hmm,semakin meningkat usia kita.
Semakin matang pemikiran kita.
Tapi,jangan sampai kematangan tu membunuh keseronokan menikmati hidup.
Well,for sure menikmati hidup dengan jalan yang benaarr.. :D

Yaah.last but not least,

As we grow up.The world seems more weird.
Not as fun as te world that we used to live when we were a lil' child.

Not only the world,but also the people around us.
But,have no worries cause we still have our family and true friends who'll never change.
Eventhought the world around us does.

And because of that,I'm still glad.
They are the biggest and precious present that I've ever had :)   
SINCERELY BY: AKALILI 'IFFA BT AWALUDDIN

Oh ye...
Lately ni jugak aku semakin puitis.Bhahaha.
Ok,part yang tu kelakar.HAHA
Maaf kalau tatabahasa hancor.
Maaf kalau grammar jahanam. :D

RUNNING MAN DAEBAK!!
(tetibe je.)

~cheerio~



No comments:

Post a Comment

What do you think?